Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2011 15:57 - Във Вършец вместо на море.
Автор: vidrica Категория: Туризъм   
Прочетен: 3169 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако нямате възможност и време за море или някой язовир в Родопите, можете да смените малко обстановката като отидете на Вършец. Не знам как са цените на квартирите, но едно деде предлагаше на автогарата легла по 6 лева. Цените са примерно както в кв. Овча Купел, като трябва да се отбележи, че в повечето магазини ситуацията напомня Луканово време, но ако се поразтърсите лесно ще намерите добре зареден. За заведение когато съм ял там го правя само в ,,Лозата" понеже има хубава тераса и готвят добре, цените също са нормални. За другите не съм наясно. Навсякъде цари едно спокоиствие, което много ценя. Входът на басейна който е в полите на планините е 4 лв и 2,50 за един чадър и шезлонг. Има и луксозни спацентрове, но с тях не съм в час, само чух , че местата били заети. Така, че ако искате спокойствие пробвайте Вършец. Привечер посетете парка за който имам пост от миналата година. Наблизо е и Клисурския манастир, за който също писах и сега ще добавя няколко нови снимки. 
image
В манастира....
image

image
Вдигнах поглед в небето и над мен в летяща чиния се носеха цял екип менове!
image

image

image

image
Чинарите по централната улица на Вършец. В дъното ,,родната ,, полиция ме пази.
image
Хубава ,,подпръсквачка".

image
Едно от нещата които ме кефят тъдява е чуството , че съм в музей за ретро мотори. За пръв път видях Симсон 250 кубика!
Та сега за Вършец стига. Да отделя време за това, за което главно идвам, природата и проекта за възвръщане на белоглавия лешояд като гнездящ вид.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vidrica
Категория: Други
Прочетен: 1200035
Постинги: 641
Коментари: 334
Гласове: 1185
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930