Постинг
08.04.2010 22:44 -
Микроавтомобил от СССР
След като от войната се връщат повече от 2,6 милиона инвалиди, през 1958 г . започва производството на инвалидна кола за нуждите на тези хора. Характерното за автомобилостроенето в СССР е, че нещата са объркани още на чертожната дъска, но производството започва и после се правят опити за подобряване в движение. Казва Ви го бивш горд собственик на ЗАЗ 966. Това важи и за този миниатурен бонбон наречен СМЗ С-3А , която е ,,подобрената " версия. Първата принуждавала инвалидите да стават по неволя автомонтьори, не можела да катери байри поради слаб двигател. Сложили й по мощен, тя пък взела да се преобръща често. Та най-накрая те го те !





И как може някои да твърдят , че количката е грозна ?! Тя е очарователна, както всяка ретро кола, както френския булдог и т.н
Малко данни -двутактов едноцилиндров двигател (ИЖ-56) - 346 куб. см.
2 места. Максимална скорост 60км/ч. Разход на бензин- 4,5-5 литра/100км.
В последствие са правени и няколко подобрени модели върху тази база.
В СССР има още няколко разработки на микроавтомобили, но за съжаление поради ред причини не са пуснати в производство. Ето два от тях :
.jpg)
.jpg)





И как може някои да твърдят , че количката е грозна ?! Тя е очарователна, както всяка ретро кола, както френския булдог и т.н
Малко данни -двутактов едноцилиндров двигател (ИЖ-56) - 346 куб. см.
2 места. Максимална скорост 60км/ч. Разход на бензин- 4,5-5 литра/100км.
В последствие са правени и няколко подобрени модели върху тази база.
В СССР има още няколко разработки на микроавтомобили, но за съжаление поради ред причини не са пуснати в производство. Ето два от тях :
.jpg)
.jpg)
Народни имена на българските месеци
ДЕКОРАТИВНА ОВОЩНА ГРАДИНА В ДВОРА
Тенха юва - тихото гнездо Балчик
ДЕКОРАТИВНА ОВОЩНА ГРАДИНА В ДВОРА
Тенха юва - тихото гнездо Балчик
Няма коментари