Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 22:02 - Гей парад , да ама......
Автор: vidrica Категория: Други   
Прочетен: 1368 Коментари: 1 Гласове:
2



На 26-ти юни щял да се проведе традиционият вече гей парад. Гейовете ще правят това което се прави на парад, ще парадират. Ще парадират,че били различни, че били сред нас, че били като нас, че били бити и т.н. Политиците трябва да видят, че са сила и да им се мазнят я за гласове, я за нещо друго. Един познат навремето ми разправяше, че в САЩ след еврейското наи-силното лоби е тяхното. А какво ще кажем за някои силно педерастки държави в Европа . На една такава миналата година посланникът и нещо даже се изкиха по темата за парада. Какво ни засяга, че разни народи, дали понеже много плували по морета или просто защото жените им са грозни, са обърнали резбата та ще ни дават акъл. Да дават акъл на обидените таланти, които отидоха там да им служат и очароват. 
Против предпочитанията на гейовете нямам нищо, тяхна си работа. Почти не ми присъстват в ежедневните мисли. Никой гей не е пострадал от мен, но аз съм засегнат от тях. Де спокойно не наостряйте очи и уши, не е туй което си мислите. Беше една привечер, играеха България и Албания. На Орлов мост ми се допика и слязох в кенефа, като мислех, че е място за пикаене и др. , но я-я-я баааа вътре имаше педерастка забава. Дадох заден, но един се лепна покрай мен и чак като видя, че жена ми ме чака, се върна обратно. Та заради тези нежни мъже не се изпиках и стисках чак до Младост. Е добре де, като съм тяхна жертва имам ли право да спретна и аз едно шествие?  Коя фондация подкрепя хетеросексуалните? Аз обаче си мисля, че тази лайняна демокрация на която в началото толкова и се радвах ни направи всички  педераси. Все на някой трябва да лижеме гъза или да ни го слага в нашя. Един бил малцинство и по традиция бил див, крадлив, мръсен, нагъл , тъп, е нищо де това било очарователна подробност. Друг от векове бил гонен от всякъде, бил избиван, ама до колко е вярно. Или с това трябва да ти е неудобно да го попиташ, а ти какви си ги вършил и вършиш сега? Трети бил от велика нация и трябва да стоиш пред него мирно и да си щастлив, че те е погледнал. Уфффф писна ми! Жалко само, че страна която е създадена с меч, ще бъде унищожена с гъз.
И за последно да попитам, по високи чукари и усойни гори има хора които поради стечения на обстоятелствата общуват по интимно с кози, овци и други грации. Тези хора имат ли право на парад ?


Тагове:   парад,   гей,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ВЪПРОС
15.06.2010 22:19
СърГея...ЩЕ УЧАСТВА ЛИ??!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidrica
Категория: Други
Прочетен: 1199357
Постинги: 641
Коментари: 334
Гласове: 1185
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930